בני ברק • "עסקני ש"ס מצפצפים על הרבנים"

    דוד קורצווייל 4 Comment on בני ברק • "עסקני ש"ס מצפצפים על הרבנים"
    21:45
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on עדות אישית: "הרב משה הלל אמר בביטחון: תעלו למירון בשמחה רבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     

    "לא לחינם הרב מאזוז לא בא לישיבת רבני ש"ס בבני ברק" אומר ל'זירה מקומית' גורם בעסקונה הספרדית הבני ברקית. "הרב מאזוז לא היה היחידי שנעדר, והכול בגלל שהעסקנים עשו סיבוב על הרבנים" הוא מאשים.

    מתחת לרדאר ותחת עננה כבידה של חשאיות מתגלה ש"ס המקומית בעוד ביצה של ריב לא ברור. הרב מאזוז ביקש נציג וקיבל הנחתה, גדליהו בן שמעון איים בריצה נפרדת וקיבל קידום וזה לא כל מה שאפשר לספר.

    אליהו דדון, ראש הרשימה נעזר בכוחותיו הבולדוזריות של גיסו יגאל גואטה, האיש החזק בתנועה בבני ברק שדואג לשקט תעשייתי עבור בן המשפחה. אין חדשים, אין רבנים, יש עסקנים. ועל זה יצא הקצף.

    בינתיים בחצר הרב מאזוז מאיימים בהרצת רשימה נפרדת וגם בעדות נוספות לא מרוצים מאי התחשבות העסקנים אודות זהות נציגם והם בוחנים את דרכם. אם תרוץ רשימה נוספת שתחבר גם את הצעירים שמסתובבים עם בטן מלאה על צילום המצב של "נציגים שלא עשו כלום קדנציה שלימה כדבריהם" יחד עם גיבוי של רבנים בכירים בעיר, המצב של ש"ס יהיה קשה.

    IMG-20130824-WA0002



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      הרב מאיר מאזוז עבר מיתוח בברך ומאז הוא כמעט לא יוצא לתפילות רק בשני וחמישי, וגם כמעט שלא מגיע לישיבה אז הוא יבוא לפגישה של הרבנים?! הוא שלח את אחיו הרב צמח מאזוז שליט"א שהוא סומך עליו בכל. אז די לשקרים הרב לא הולך לפתוח שום מפלגה והוא בחר את זהות הנציג שלו וכל הפרסומים למיניהם שיוצאים בשמו הם באים מאחד שציפה להיות הנציג והרב לא רצה אותו והוא עוד מפרסם (לא בשמו כמובן) שהוא הולך לעמוד בראש מפלגה של הרב. כדאי שיסיק לברבר לפני שנוציא את כל הסיפור שלוץ

    2. 3

      הרב מאיר מאזוז עבר ניתוח בברך ומאז הוא כמעט לא יוצא לתפילות רק בשני וחמישי, וגם כמעט שלא מגיע לישיבה אז הוא יבוא לפגישה של הרבנים?! הוא שלח את אחיו הרב צמח מאזוז שליט"א שהוא סומך עליו בכל. אז די לשקרים הרב לא הולך לפתוח שום מפלגה והוא בחר את זהות הנציג שלו וכל הפרסומים למיניהם שיוצאים בשמו הם באים מאחד שציפה להיות הנציג והרב לא רצה אותו והוא עוד מפרסם (לא בשמו כמובן) שהוא הולך לעמוד בראש מפלגה של הרב. כדאי שיסיק לברבר לפני שנוציא את כל הסיפור שלו.

    3. 2

      אלי דדון הוא איש שלא עשה כלום כבר עשר שנים יודע רק למרוח את הפונים אליו

    4. 1

      מה הסיפור? אי אפשר לתמוך במועמדים של מרן?